B
Bayburt Haber Ajansı - Spor
Guest
Son iki yılda çalıştırdığı takımları şampiyonluğa ulaştıran tecrübeli teknik adam için Bayberd Otel’de geniş katılımlı ve adeta stadyum atmosferini aratmayan görkemli bir imza töreni düzenlendi. Siyasi parti ve STK temsilcileri ile çok sayıda taraftarın salonu doldurduğu organizasyonda, sarı-siyahlı camia profesyonel liglere dönüş meşalesini yaktı.
Başkan Yazoğlu: "Bu kutlu yürüyüşte hedef önce TFF 3. lig"
İmza töreninde konuşan Bayburtspor Başkanı Bünyami Yazoğlu, iki aylık oldukça titiz ve ince elenip sık dokunan bir sürecin ardından Ulaş Ulusan ismi üzerinde karar kıldıklarını açıkladı. Deneyimli teknik adamın profesyonel liglerden gelen birçok cazip teklifi elinin tersiyle iterek Bayburtspor’un projesini tercih ettiğini belirten Başkan Yazoğlu, bu duruşundan dolayı Ulusan’a teşekkür etti. Şehrin profesyonel lig hasretine bu sezon son vereceklerine inandığını vurgulayan Yazoğlu, play-off aşamasını da kayıpsız geçerek önce 3. Lig’e, ardından da adım adım 2. Lig’e yükselecekleri bir vizyon belirlediklerini ve bu kutlu yürüyüşte tüm Bayburt halkını takıma destek olmaya davet ettiklerini ifade etti.
Ulusan: "Bu imza geleceğe verilen bir sözdür"
Bayburtspor gibi büyük bir camiaya katılmaktan dolayı gururlu olduğunu dile getiren Teknik Direktör Ulaş Ulusan ise atılan imzaların sadece kağıt üzerinde kalmayacağını, Başkan Yazoğlu ile geleceğe yönelik büyük hedefler için karşılıklı bir söz verdiklerini belirtti. Büyük camiaların beklentilerinin de her zaman zirve olduğunu hatırlatan tecrübeli çalıştırıcı, tüm enerjisini ve birikimini sarı-siyahlı ekibin başarısına harcayacağını vurgulayarak takımın tek odak noktasının şampiyonluk kupası olduğunu ilan etti.
"Koşmayan ve yaşlı oyuncu bu kapıdan giremez"
Yeni sezonda kurulacak kadro mimarisi ve transfer felsefesi hakkında son derece net ve sert mesajlar veren Ulaş Ulusan, BAL ve 3. Lig’in tamamen fizik gücüne dayalı arenalar olduğuna dikkat çekti. Liglerin başlamasına tam 55 gün kaldığını ve vakit kaybetmeden kamp programına başlayacaklarını duyuran deneyimli teknik adam, takımda yerellikten ziyade iş ahlakı, aidiyet duygusu ve yüksek performansa önem vereceklerini söyledi. Yaşlı, mücadeleden kaçan ve sadece parayı alıp yatacak profildeki hiçbir oyuncuyla işlerinin olmayacağını kesin bir dille aktaran Ulusan, temel amaçlarının birilerine para kazandırmak değil, bu takımı profesyonel lige taşımak olduğunu, bu yüzden oyuncunun memleketine değil sahada vereceği savaşa bakacaklarını vurguladı.
Tribünlerden yönetim ve teknik heyete tam destek
Coşkulu tezahüratlarla adeta görsel bir şölene dönen imza töreninin sonunda, Monarşi Taraftar Derneği Başkanı Muhammed Ölmez ve tribün liderleri kürsüye çıkarak yeni teknik direktör Ulaş Ulusan’a çiçek ve çeşitli hediyeler takdim etti. Kulüp Başkanı Bünyami Yazoğlu’na sevgi gösterilerinde bulunan sarı-siyahlı sevdalılar, yönetim ve teknik heyetle birlikte yeni zaferleri kutlamak üzere Gençosman Stadyumu’nda buluşma sözü vererek törenden ayrıldı.
Okumaya devam et...
Başkan Yazoğlu: "Bu kutlu yürüyüşte hedef önce TFF 3. lig"
İmza töreninde konuşan Bayburtspor Başkanı Bünyami Yazoğlu, iki aylık oldukça titiz ve ince elenip sık dokunan bir sürecin ardından Ulaş Ulusan ismi üzerinde karar kıldıklarını açıkladı. Deneyimli teknik adamın profesyonel liglerden gelen birçok cazip teklifi elinin tersiyle iterek Bayburtspor’un projesini tercih ettiğini belirten Başkan Yazoğlu, bu duruşundan dolayı Ulusan’a teşekkür etti. Şehrin profesyonel lig hasretine bu sezon son vereceklerine inandığını vurgulayan Yazoğlu, play-off aşamasını da kayıpsız geçerek önce 3. Lig’e, ardından da adım adım 2. Lig’e yükselecekleri bir vizyon belirlediklerini ve bu kutlu yürüyüşte tüm Bayburt halkını takıma destek olmaya davet ettiklerini ifade etti.
Ulusan: "Bu imza geleceğe verilen bir sözdür"
Bayburtspor gibi büyük bir camiaya katılmaktan dolayı gururlu olduğunu dile getiren Teknik Direktör Ulaş Ulusan ise atılan imzaların sadece kağıt üzerinde kalmayacağını, Başkan Yazoğlu ile geleceğe yönelik büyük hedefler için karşılıklı bir söz verdiklerini belirtti. Büyük camiaların beklentilerinin de her zaman zirve olduğunu hatırlatan tecrübeli çalıştırıcı, tüm enerjisini ve birikimini sarı-siyahlı ekibin başarısına harcayacağını vurgulayarak takımın tek odak noktasının şampiyonluk kupası olduğunu ilan etti.
"Koşmayan ve yaşlı oyuncu bu kapıdan giremez"
Yeni sezonda kurulacak kadro mimarisi ve transfer felsefesi hakkında son derece net ve sert mesajlar veren Ulaş Ulusan, BAL ve 3. Lig’in tamamen fizik gücüne dayalı arenalar olduğuna dikkat çekti. Liglerin başlamasına tam 55 gün kaldığını ve vakit kaybetmeden kamp programına başlayacaklarını duyuran deneyimli teknik adam, takımda yerellikten ziyade iş ahlakı, aidiyet duygusu ve yüksek performansa önem vereceklerini söyledi. Yaşlı, mücadeleden kaçan ve sadece parayı alıp yatacak profildeki hiçbir oyuncuyla işlerinin olmayacağını kesin bir dille aktaran Ulusan, temel amaçlarının birilerine para kazandırmak değil, bu takımı profesyonel lige taşımak olduğunu, bu yüzden oyuncunun memleketine değil sahada vereceği savaşa bakacaklarını vurguladı.
Tribünlerden yönetim ve teknik heyete tam destek
Coşkulu tezahüratlarla adeta görsel bir şölene dönen imza töreninin sonunda, Monarşi Taraftar Derneği Başkanı Muhammed Ölmez ve tribün liderleri kürsüye çıkarak yeni teknik direktör Ulaş Ulusan’a çiçek ve çeşitli hediyeler takdim etti. Kulüp Başkanı Bünyami Yazoğlu’na sevgi gösterilerinde bulunan sarı-siyahlı sevdalılar, yönetim ve teknik heyetle birlikte yeni zaferleri kutlamak üzere Gençosman Stadyumu’nda buluşma sözü vererek törenden ayrıldı.
Okumaya devam et...